جمعه، 21 اردیبهشت 1403
شماره کارت بانکی مرکز نیکوکاری ریحانه النبی (س) 6037997950288135
مرکز نیکوکاری ریحانه النبی (س) شهرستان شبستر » اخبار » قسمت 1 : آنچه که لازم است از مرکز نیکوکاری تخصصی ریحانه النبی بدانیم؟

قسمت 1 : آنچه که لازم است از مرکز نیکوکاری تخصصی ریحانه النبی بدانیم؟

0
83
کد خبر: 16

⭕️ آنچه که لازم است از مرکز نیکوکاری تخصصی ریحانه النبی بدانیم؟
▫️قسمت اول
🔸تمام کودکان و نوجوانان یتیم نیازمند(پدر فوت) تحت پوشش مرکز نیکو کاری ریحانه النبی به غیر از کمک های حمایتی کمیته امداد امام خمینی ره و دریافت یارانه هیچ گونه منبع درآمدی ندارند و بدون کمک های مومنانه خیرین و نیکو کاران گرامی قادر به تامین هزینه های زندگی نمی باشند .
🔹تمام خانواده های محترم تحت پوشش محجوب به حیا بوده و هرگز برای تامین نیازهای اساسی و معیشتی و ... به طور مستقیم به اشخاص محترم خیر و نیکو کار مراجعه نمی کنند .
🔹خیرین و نیکوکاران و حامیان محترم دائمی موسسه نیز اغلب از طریق مسئولین مرکز در جریان نیازمندیهای آعضای تحت پوشش قرار گرفته و با تایید و نظارت موسسه اقدام به کمک های لازم می نمایند. 
🔹خدمات ارائه شده به نیازمندان تحت پوشش بر اساس اولویت بندی موسسه با توجه به وضعیت سنجی مداوم سالانه از  وضعیت معیشتی و تغییرات انجام یافته می باشد.
🔹برای مثال، سالانه تعدادی از اعضای تحت پوشش بدلایل مختلف از جمله توانمند سازی خانواده و ازدواج و پایان تحصیلات یا ترک دائمی تحصیل و ... از حمایت موسسه خارج می شوند.
🔷ادامه دارد ....

دسته بندی: اخبار
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید